Salasana on unohtunut
- Resetoi salasana MyNebulassa
- Soita asiakaspalveluun: 020 355 800
- Tee uusi tukipyyntö MyNebulassa
Palvelun vikatilanteet
- Tee uusi tukipyyntö MyNebulassa
- Soita asiakaspalveluun: 020 355 800
Palvelun käyttöön liittyvät ongelmat
- Tee uusi tukipyyntö MyNebulassa
- Soita asiakaspalveluun: 020 355 800
- Soita Telia käyttötukeen
Mikä on Telia Käyttötuki?
Telia Käyttötuki auttaa tietokoneisiin, älypuhelimiin ja ohjelmistoihin liittyvissä asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteissa. Asiantuntijat auttavat sekä puhelimitse että paikan päällä valtakunnallisesti. Osaavat asiantuntijat arvioivat ongelmien laadun ja ratkaisevat suurimman osan ongelmista jo ensimmäisen puhelun aikana.
Etäyhteyden avulla Telia Käyttötuki pääsee tarvittaessa tietokoneellesi tekemään tarvittavat toimenpiteet tai opastamaan ohjelman käytössä. Käyttötuesta saat asiantuntevaa apua ilman kalliita kuukausimaksuja, edulliseen minuuttihintaan. Maksat siis vain käytöstä.
Voit myös varata soittoajan: https://www.telia.fi/helppi/kayttoonotto
Käyttötuesta tarkemmin: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/yhteystiedot/telia-kayttotuki