Mistä löydän varauskalenterin?

Pääset Varauskalenteriin klikkaamalla vasemmassa yläkulmassa olevaa päävalikkoa, jonka jälkeen valitse Ajanvaraukset.

Asennus

Asennusprosessi varmistaa, että kaikki tarpeellinen informaatio on lisätty. Asennuksen valmistuttua voit aloittaa varauksien vastaanottamisen.

Kalenterin yhdistäminen

Tässä kohdassa voit yhdistää kalenterisi sovellukseen. Voit myös ohittaa tämän kohdan ja yhdistää kalenterin myöhemmin.

Kun yhdistät ajanvaraussovelluksen kalenteriisi:

  • Järjestelmä voi luoda uusia kalenteritapahtumia
  • Voit poistaa järjestelmän luomia kalenteritapahtumia
  • Voit lukea kalenterin tapahtumia

Tuetut kalenterit ovat: iCloud, Google, Office365, Exchange, ja Outlook.com

Aukioloajat

Asiakkaat voivat tehdä varauksia aukioloaikojesi mukaisesti. Voit myös lisätä taukoja päivän aukioloaikojen sisälle painamalla + -painiketta aukioloaikojen vieressä.

Aukioloaikojen lisäksi tarvitaan myös yrityksen nimi ja sähköpostiosoite. Kaikki tämän kohdan aikana lisätyt tiedot ovat muokattavissa myöhemmin.

Maksutavan lisääminen

Seuraava askel on lisätä haluamasi maksutapa. Voit myös ohittaa tämän kohdan ja lisätä maksutavan myöhemmin.

Tarjolla olevat maksupalveluntarjoajat:

Palveluiden lisääminen

Ensimmäistä palvelua lisättäessä tulee valita, onko kyseessä yksittäinen aika vai tapahtuma.

Tässä esimerkissä lisäämme yksittäisen ajan vaadituilla tiedoilla:

  1. Palvelun nimi
  2. Kuvaus
  3. Kesto

4. Hinta

Sivuston julkaiseminen

Asennus on nyt valmis ja voit aloittaa varauksien vastaanottamisen, kun sivusto on julkaistu.

Valmiin palvelun sivu

Näin palvelu näkyy sivustolla. Asiakas näkee vapaana olevat ajat klikkaamalla haluamaansa päivää.