Voit seurata MyNebulasta avoimia tai suljettuja palvelupyyntöjä. Valitse vasemman laidan valikosta Palvelupyynnöt.

Hallinnollinen yhteyshenkilö voi seurata asiakkuuden kaikkien käyttäjien palvelupyyntöjä. Asiakkuuden hallinnolliselta yhteyshenkilöltä tarvitaan yleensä vahvistus, mikäli:

  • Tilataan uusia palveluita
  • Irtisanotaan palveluita
  • Muutetaan laskutuskautta
  • Tilataan erillislaskutettava asiantuntijatyö
Käsiteltävä sopimus valitaan vasemman laidan Sopimukset-laatikosta

Uusi palvelupyyntö

Palvelupyyntöä luotaessa sinua ohjataan erinäisin valinnoin eteenpäin, jotta pyyntö päätyy mahdollisimman pian oikean tahon käsittelyyn. Palvelupyyntöä luodessa on hyvä tarkistaa ajankohtaiset tekniset tiedotteet MyNebulasta tai tiedotteista mahdollisten huoltotaukojen tai häiriöiden varalta.

Avainsanat: