Voit seurata MyNebulasta avoimia ja suljettuja palvelupyyntöjä.

Sinun tulee valita oikea palvelusopimus, jonka nimissä haluat asioida. Oikean sopimusnumeron löydät laskulta tai yrityksesi pääkäyttäjältä. Huomioithan, että roolisi voi vaihdella sopimuksittain. Valitse vasemman laidan valikosta Palvelupyynnöt.

Hallinnollinen yhteyshenkilö voi seurata asiakkuuden kaikkien käyttäjien palvelupyyntöjä. Asiakkuuden hallinnolliselta yhteyshenkilöltä tarvitaan yleensä vahvistus, mikäli asiakkuuden muu rooli haluaa:

  • Tilataan uusia palveluita
  • Irtisanoa palveluita
  • Muutetaan laskutuskautta
  • Tilataan erillislaskutettava asiantuntijatyö tai toimenpiteen

Uusi palvelupyyntö

Palvelupyyntöä luodessa sinua ohjataan erinäisin valinnoin eteenpäin, jotta pyyntö päätyy mahdollisimman pian oikean tahon käsittelyyn. Palvelupyyntöä luodessa on hyvä tarkistaa ajankohtaiset tiedotteet mahdollisten huoltotaukojen tai häiriöiden varalta.

Avainsanat: