Uuden käyttäjän luominen:

1. Kirjaudu pääkäyttäjätunnuksella hallintaportaaliin osoitteessa https://portal.office.com. Pääkäyttäjätunnus on yleensä muotoa admin@domain.onmicrosoft.com. Siirry hallintaosioon valitsemalla valikosta Hallinta.

2. Valitse Käyttäjät > Aktiiviset käyttäjät

user-creation-01

3. Valitse +Lisää käyttäjä

4. Syötä uuden käyttäjän tiedot. Näyttönimi näkyy sähköpostissa lähettäjän nimenä ja käyttäjänimi on käyttäjän kirjautumistunnus.

5. Määritä haluamasi käyttöoikeus eli lisenssi käyttäjälle. Käyttäjän voi myös luoda ilman lisenssiä. Silloin hän pääsee kirjautumaan portaaliin, mutta ei omaa sähköpostia tai muita toiminnallisuuksia. Käyttäjälle voi myös myöhemmin määrittää lisenssin käyttöön.

Uusien lisenssien hankkiminen Office 365 -palveluun tapahtuu asiakaspalvelumme kautta (yritystuki@inmicsnebula.fi).

6. Määritä loput valinnaiset asetukset ja oikeudet käyttäjälle. Luo tunnus lopuksi painamalla Viimeistele lisääminen.