Aloita MyNebula rekisteröityminen tapahtuu osoitteesta: https://my.nebula.fi/

Klikkaa kirjautumisruudun alla olevasta linkistä Rekisteröidy käyttäjäksi.

Kirjoita nimesi, sähköpostiosoitteesi ja hyväksy käyttöehdot. Sähköpostiosoite tulee toimimaan käyttäjätunnuksena.

Huom! Käyttämäsi sähköpostiosoite antaa MyNebulassa pääsyn niille sopimuksille, joilla sähköpostiosoite on merkitty yhteyshenkilön osoitteeksi. Roolisi voi vaihdella sopimuksittain. Yrityksen pääkäyttäjä vastaa roolien ajantaisuudesta.

Tunnuksen luominen vahvistetaan sähköpostiosoitteeseen saapuvan sähköpostiviestin avulla. Näin varmistamme, että oikea yhteyshenkilö on luonut käyttäjätunnuksen.

Mikäli sähköpostiosoitteen kautta on oltu jo aiemmin yhteydessä Shop asiakaspalveluun, voi sille olla jo valmiiksi asetettu tarvittavat käyttöoikeudet asiakkuuden hallintaan. Mikäli et tiedä, mikä sähköpostiosoite on sopimuksella asetettu hallinnolliseksi tai kirjautumisen jälkeen MyNebulassa ei ole valittavissa sopimuksia, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Voimme tarvittaessa päivittää sopimuksen tiedot ajan tasalle. Asiakaspalvelu ei pysty luomaan käyttäjiä MyNebulaan tai nollaamaan salasanaa.

Pitämällä sopimuksen yhteyshenkilöt ja heidän roolit ajan tasalla, voivat yrityksen edustajat tehdä roolinsa mukaisia palvelupyyntöjä tai tilata Telia Asiantuntijatyötä asiakaspalvelumme kautta.

Unohtunut salasana

Unohtuneen salasanan vaihtaminen onnistuu MyNebula itsepalveluportaali kirjautumissivustolta.

  1. Valitse kirjautusmisikkunan alalaidasta unohditko salasanasi?
  2. Kirjoita kenttää MyNebula tunnuksen sähköpostiosoitte
  3. Lopuksi klikkaa Tilaa salasanan vaihtosähköposti
  4. Jos tunnuksesi löytyi järjestelmästä, salasanan vaihtolinkki on lähetetty sähköpostiisi. Viesti saapuu noin 15 minuutin sisällä. Muista tarkistaa roskapostikansio.
  5. Jos viesti ei saavu, niin todennäköisesti sinulla ei ole MyNebula-tunnusta.
Avainsanat: