Jokaisen MyNebula käyttäjän tulee luoda oma tunnus rekisteröitymällä palveluun.

Mikäli olet jo Telia Cloud 9 -palvelumme asiakas, palveluun luomasi hallintatunnus toimii myös MyNebula-portaalin tunnuksena. MFA aktivointi tunnukselle vaatii olemassa olevan Telia Cloud 9 projektin.

Asiakaspalvelumme auttaa sinua MyNebula käyttöönotossa. Yhteystiedomme löydät täältä.


Aloita MyNebula-tunnuksien luominen menemällä portaalin etusivulle: https://my.nebula.fi/

Klikkaa kirjautumisruudun alla olevasta linkistä Rekisteröidy käyttäjäksi.

Kirjoita nimesi, sähköpostiosoitteesi ja hyväksy käyttöehdot. Sähköpostiosoite tulee toimimaan käyttäjätunnuksena.

Huom! Käyttämäsi sähköpostiosoite antaa MyNebulassa pääsyn niille sopimuksille, joilla sähköpostiosoite on merkitty yhteyshenkilön osoitteeksi. Roolisi voi vaihdella sopimuksittain. Yrityksen pääkäyttäjä vastaa roolien ajantaisuudesta.

Tunnuksen luominen vahvistetaan sähköpostiosoitteeseen saapuvan sähköpostiviestin avulla. Näin varmistamme, että oikea yhteyshenkilö on luonut käyttäjätunnuksen.

Mikäli sähköpostiosoitteen kautta on oltu jo aiemmin yhteydessä Shop asiakaspalveluun, voi sille olla jo valmiiksi asetettu tarvittavat käyttöoikeudet asiakkuuden hallintaan. Mikäli et tiedä, mikä sähköpostiosoite on sopimuksella asetettu hallinnolliseksi tai kirjautumisen jälkeen MyNebulassa ei ole valittavissa sopimuksia, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Voimme tarvittaessa päivittää sopimuksen tiedot ajan tasalle. Asiakaspalvelu ei pysty luomaan käyttäjiä MyNebulaan tai nollaamaan salasanaa.

Pitämällä sopimuksen yhteyshenkilöt ja heidän roolit ajan tasalla, voivat yrityksen edustajat tehdä roolinsa mukaisia palvelupyyntöjä tai tilata Telia Asiantuntijatyötä asiakaspalvelumme kautta.

Avainsanat: