HALUAN MUUTTAA MAKSUPÄÄTELAITTEEN KUITTITEKSTEJÄ, KUINKA TOIMIN?

Kuittitekstejä on mahdollista muuttaa Verifonen avustuksella. Olettehan suoraan yhteydessä Verifonen asiakastukeen. Verifone Finland Oy:n ajantasaiset yhteystiedot löytyvät osoitteesta: https://www.verifone.com/fi/fi/info-yhteystiedot


MITÄ KUITTIRULLIA MAKSUPÄÄTELAITTEENI KÄYTTÄÄ? MISTÄ NIITÄ SAA HANKITTUA?

Paperirullan leveys on 57mm ja halkaisija 40mm (Laitteet VX820 Duet, VX520C, VX680 ja VX690). Kuittirullia myyvät kirjakaupat sekä hyvin varustellut sekatavarakaupat.


KUINKA KAUAN MAKSUJEN TILITTÄMISESSÄ KAUPPIAAN TILILLE KESTÄÄ?

Mikäli käytössä on Verifonen korttimaksusopimus, Verifone tilittää korttimaksut kauppiaan tilille kolmen (3) arkipäivän kuluessa korttimaksujen saamisesta.

ALUEELLANI EI OLE 3G YHTEYTTÄ. TOIMIIKO LAITE MYÖS 2G:llä?

Kyllä, mikäli alueella ei ole Telia 3G kuuluvuutta, niin laite valitsee 2G yhteyden. Yhteys on hitaampi, mutta toimiva ratkaisu Verifonen maksupäätteessä.


SOPIMUKSENI PÄÄTTYMISEN TAI RIKKOUTUNEEN LAITTEEN VUOKSI MINUN TULEE PALAUTTAA LAITE TAKAISIN. KUINKA TOIMIN?

Maksupäätelaitteen voi toimittaa takaisin seuraavilla tiedoilla. (Mahdollisista toimituskuluista vastaa asiakas.)

Verifone Finland Oy
Laitepalautukset / SMP-numero
Vantaankoskentie 14, 01670 Vantaa

SMP-numero -kohtaan voitte syöttää tilaukseen liittyvän SMP-numeron, joka ilmenee muun muassa laskultanne. Numero on muotoa SMP123456.

Huomioittehan, että lähetykseen on lisättävä Ovelle-lisäpalvelu, jotta laite palautuu varmasti Verifonelle oikein. Lähetystietoihin voi laittaa puhelinnumeroksi 040 6751 854.

Laite on palautettava viikon sisällä sopimuksen päättymisestä. Mikäli laite ei ole palautunut toimittajalle kahden (2) viikon kuluessa sopimuksen päättymisestä, maksupäätepalvelusopimuksen laskuttaminen jatkuu sekä laite tullaan laskuttamaan asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaisesti.

Toimitattehan laitteen takaisin vasta, kun näin on kehotettu toimimaan Telia Finland Oyj:n tai Verifone Finland Oy:n toimesta.


ONKO SOPIMUKSEN HALTIJAA MAHDOLLISTA VAIHTAA KESKEN SOPIMUSKAUDEN?

Valitettavasti ei. Nykyisen osapuolen tulee irtisanoa nykyinen sopimus ja uuden sopimusosapuolen tulee tilata uusi palvelu.


MAKSUPÄÄTELAITTEENI VAURIOITUI EIKÄ ENÄÄ TOIMI NORMAALILLA TAVALLA. KUINKA SAAN UUDEN?

Verifone Finland Oy suorittaa maksupäätelaitteen osalta ensin arvion, vaatiiko laite huoltoa vai tulisiko se korvata uudella tai kuntoa vastaavalla laitteella. Arvion jälkeen menetellään Verifonen asiantuntijan suosittelemalla tavalla. Verifone Finland Oy:n ajantasaiset yhteystiedot löytyvät osoitteesta: https://www.verifone.com/fi/fi/info-yhteystiedot


KUKA KORVAA RIKKOUTUNEEN MAKSUPÄÄTELAITTEEN?

Mikäli Verifonen laitehuolto havaitsee, että maksupäätteen vika on aiheutunut esimerkiksi tapaturmasta, ulkopuolisesta henkilöstä, tulipalosta, ilmastoinnin, sähkön tai salaman aiheuttamista vioista tai häiriöistä, vesivaurioista tai muusta tällaisesta syystä taikka muuttuneista käyttöolosuhteista tai laitteen käyttämisestä muuten kuin asianmukaisella tavalla, laitteen huoltokustannukset veloitetaan asiakkaalta. Onnettomuustilanteissa asiakas voi halutessaan tiedustella korvausmahdollisuutta omalta vakuutusyhtiöltään.

Sopimuskauden jälkeen asiakas vastaa maksupäätelaitteen huoltokustannuksista.


KUINKA NOPEASTI UUSI LAITE TOIMITETAAN RIKKOUTUNEEN TILALLE?

Basic-palvelupaketti: Maksupäätelaite korjataan tai tilalle toimitetaan vastaavankuntoinen korvaava vaihtolaite viimeistään seuraavan kolmen (3) arkipäivän kuluttua siitä, kun vikaantunut laite on saapunut huoltoon Verifone Finland Oy:lle.

Premium Plus-palvelupaketti: Asiakkaan ilmoittaessa maksupäätteen vikaantumisesta arkipäivänä ennen kello 12:00, korvaava laite lähetetään saman päivän aikana. Mikäli asiakas ilmoittaa maksupäätteen vikaantumisesta arkipäivänä kello 12:00 jälkeen, korvaava laite lähetetään seuraavan arkipäivän aikana.


KUN OLEN VASTAANOTTANUT UUDEN LAITTEEN, MITÄ VANHALLE LAITTEELLE TULEE TEHDÄ?

Kaikissa tapauksissa maksupäätelaite tulee toimittaa takaisin – vaikka se olisi rikkoutunut. Maksupäätelaitteen voi toimittaa takaisin seuraavilla tiedoilla. (Mahdollisista toimituskuluista vastaa asiakas.)

Verifone Finland Oy
Laitepalautukset / SMP-numero
Vantaankoskentie 14, 01670 Vantaa

SMP-numero -kohtaan voitte syöttää tilaukseen liittyvän SMP-numeron, joka ilmenee muun muassa laskultanne. Numero on muotoa SMP123456. Palautumattomat laitteet laskutetaan.

MITEN SAAN SELVILLE MAKSUPÄÄTTEEN SARJANUMERON?

Näppäile maksupäätteeseen #9 ja painamalla Enter (vihreä nappi)

MAKSUPÄÄTE EI TOIMI, MITÄ VOIN TEHDÄ ASIAN KORJAAMISEKSI?

Irroita maksupäätteen akku ja ota mahdollinen virtajohto pois seinästä. Maksupäätteen tulee olla 1 minuutin virrattomana, jotta vikatilanne poistuu. Mikäli ongelma jatkuu, niin ole yhteydessä asiakastukeen.

VOINKO KÄYTTÄÄ ENNAKKOVARMENNUSTA UUDESSA SAIO-MAKSUPÄÄTESOPIMUKSESSA?

Verifonen SAIO-korttisopimuksessa ei ole ennakkovarmennusmahdollisuutta.

Avainsanat: