SOPIMUKSENI PÄÄTTYMISEN VUOKSI MINUN TULEE PALAUTTAA LAITE TAKAISIN. KUINKA TOIMIN?

Maksupäätelaitteen voi toimittaa takaisin seuraavilla tiedoilla. (Mahdollisista toimituskuluista vastaa asiakas.)

Verifone Finland Oy
Laitepalautukset / SMP-numero
Vantaankoskentie 14, 01670 Vantaa

SMP-numero -kohtaan voitte syöttää tilaukseen liittyvän SMP-numeron, joka ilmenee muun muassa laskultanne. Numero on muotoa SMP123456.

Huomioittehan, että lähetykseen on lisättävä Ovelle-lisäpalvelu, jotta laite palautuu varmasti Verifonelle oikein. Lähetystietoihin voi laittaa puhelinnumeroksi 040 6751 854.

Laite on palautettava viikon sisällä sopimuksen päättymisestä. Mikäli laite ei ole palautunut toimittajalle kahden (2) viikon kuluessa sopimuksen päättymisestä, maksupäätepalvelusopimuksen laskuttaminen jatkuu sekä laite tullaan laskuttamaan asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaisesti.

Toimitattehan laitteen takaisin, kun näin on kehotettu toimimaan Telia Finland Oyj:n tai Verifone Finland Oy:n toimesta.

Avainsanat: