SOPIMUKSENI PÄÄTTYMISEN TAI RIKKOUTUNEEN LAITTEEN VUOKSI MINUN TULEE PALAUTTAA LAITE TAKAISIN. KUINKA TOIMIN?

Maksupäätelaitteen voi toimittaa takaisin seuraavilla tiedoilla. (Mahdollisista toimituskuluista vastaa asiakas.)

Verifone Finland Oy
Laitepalautukset / SMP-numero
Vantaankoskentie 14, 01670 Vantaa

SMP-numero -kohtaan voitte syöttää tilaukseen liittyvän SMP-numeron, joka ilmenee muun muassa laskultanne. Numero on muotoa SMP123456.

Huomioittehan, että lähetykseen on lisättävä Ovelle-lisäpalvelu, jotta laite palautuu varmasti Verifonelle oikein. Lähetystietoihin voi laittaa puhelinnumeroksi 040 6751 854.

Laite on palautettava viikon sisällä sopimuksen päättymisestä. Mikäli laite ei ole palautunut toimittajalle kahden (2) viikon kuluessa sopimuksen päättymisestä, maksupäätepalvelusopimuksen laskuttaminen jatkuu sekä laite tullaan laskuttamaan asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaisesti.

Toimitattehan laitteen takaisin vasta, kun näin on kehotettu toimimaan Telia Finland Oyj:n tai Verifone Finland Oy:n toimesta.


MAKSUPÄÄTELAITTEENI VAURIOITUI EIKÄ ENÄÄ TOIMI NORMAALILLA TAVALLA. KUINKA SAAN UUDEN?

Verifone Finland Oy suorittaa maksupäätelaitteen osalta ensin arvion, vaatiiko laite huoltoa vai tulisiko se korvata uudella tai kuntoa vastaavalla laitteella. Arvion jälkeen menetellään Verifonen asiantuntijan suosittelemalla tavalla. Verifone Finland Oy:n ajantasaiset yhteystiedot löytyvät osoitteesta: https://www.verifone.com/fi/fi/info-yhteystiedot

KUKA KORVAA RIKKOUTUNEEN MAKSUPÄÄTELAITTEEN?

Mikäli Verifonen laitehuolto havaitsee, että maksupäätteen vika on aiheutunut esimerkiksi tapaturmasta, ulkopuolisesta henkilöstä, tulipalosta, ilmastoinnin, sähkön tai salaman aiheuttamista vioista tai häiriöistä, vesivaurioista tai muusta tällaisesta syystä taikka muuttuneista käyttöolosuhteista tai laitteen käyttämisestä muuten kuin asianmukaisella tavalla, laitteen huoltokustannukset veloitetaan asiakkaalta. Onnettomuustilanteissa asiakas voi halutessaan tiedustella korvausmahdollisuutta omalta vakuutusyhtiöltään.

Sopimuskauden jälkeen asiakas vastaa maksupäätelaitteen huoltokustannuksista.

KUINKA KAUAN MAKSUJEN TILITTÄMISESSÄ KAUPPIAAN TILILLE KESTÄÄ?

Mikäli käytössä on Verifonen korttimaksusopimus, Verifone tilittää korttimaksut kauppiaan tilille kolmen (3) arkipäivän kuluessa korttimaksujen saamisesta.

ALUEELLANI EI OLE 3G YHTEYTTÄ. TOIMIIKO LAITE MYÖS 2G:llä?

Kyllä, mikäli alueella ei ole Telia 3G kuuluvuutta, niin laite valitsee 2G yhteyden. Yhteys on hitaampi, mutta toimiva ratkaisu Verifonen maksupäätteessä.

Avainsanat: