Tässä ohjeessa käydään läpi eri palvelupyyntöjen tyypit.

  1. Vikatilanne tai kysymys
  2. Laskutus
  3. Palvelut ja laitteet
  4. Käyttäjätunnukset


Vikatilanne tai kysymys


Aloita kirjoittamalla tarkka kuvaus, jonka jälkeen voit lisätä halutessasi liitteen. Paina lopuksi “Lähetä”.

Laskutus

Laskutuksen alta löydät lisää aiaan liittyviä vaihtoehtoja.


  • Kysymys laskusta

Aloita kirjoittamalla laskunumero. Kirjoita tarkka kuvaus, jonka jälkeen voit lisätä halutessasi liitteen. Paina lopuksi “Lähetä”.

  • Laskutustavan tai osoitteen muutos

Valitse ensin alasvetovalikosta haluamasi laskun toimitustapa. Täytä tämän jälkeen tarvittavat laskutustiedot. Kirjoita tarkka kuvaus, jonka jälkeen voit lisätä halutessasi liitteen. Paina lopuksi “Lähetä”.

  • Laskukopion lähetyspyyntö

Kirjoita sähköpostiosoitteeksi se soite, johon haluat laskukopion lähetettävän ja laksunumero kenttään sen laskun numero, josta tarvitset laskukopion. Kirjoita tarkka kuvaus, jonka jälkeen voit lisätä halutessasi liitteen. Paina lopuksi “Lähetä”.

  • Laskutusjakson muutos

Aloita kirjoittamalla laskun numero. Kirjoita tarkka kuvaus, jonka jälkeen voit lisätä halutessasi liitteen. Paina lopuksi “Lähetä”.

  • Reklamaatio

Aloita kirjoittamalla laskun numero. Kirjoita tarkka kuvaus, jonka jälkeen voit lisätä halutessasi liitteen. Paina lopuksi “Lähetä”.


Palvelut ja laitteet

Palvelut ja laitteet alta löydät lisää aiaan liittyviä vaihtoehtoja.


  • Tuotteet / tuotepaketit

Aloita valitsemalla alasvetovalikosta onko kyseessä lisäys, muutos vai poisto. Kirjoita tämän jälkeen laitteen malli sekä huomiot tuotteen perustamisesta. Voit lisätä liitteen tarvittaessa. Paina lopuksi “Lähetä”.


  • Palvelun muutos

Aloita kirjoittamalla mitä palvelua halutaan muuttaa sekä muutoksen kuvaus. Voit tarvittaessa lisätä liitteen. Paina lopuksi “Lähetä”.

  • Tilaus- ja toimitusselvitys

Aloita valitsemalla alasvetovalikosta onko kyseessä muutos vai peruutus. Kirjoita tilausnumero sekä tarkka kuvaus. Voit tarvittaessa lisätä liitteen. Paina lopuksi “Lähetä”.


  • Palvelulaitteen laitelunastus kesken kauden

Aloita kirjoittamalla käyttäjä sekä laitteen IMEI-numero. Valitse lunastuspäiväksi kuukauden viimeinen päivä. Huomaathan, että mikäli lunastuspyyntö tehdään kuluvan kuun 20. päivän jälkeen, lunastus voidaan tehdä aikaisintaan seuraavan kuukauden viimeisenä päivänä. Kirjoita vielä sähköpostiosoite, jonne lunastuslakselma halutaan lähetettävän. Voit tarvittaessa lisätä liitteen. Paina lopuksi “Lähetä”.

  • Palvelulaitteiden elinkaarivalinnat kauden lopussa: Ohje tai veloituksellinen pyyntö

Aloita kirjoittamalla laitteen IMEI-numero. Valitse alasvetovalikosta haluttu toimenpide sekä kirjoita sähköpostiosoite yhteydenottoa varten. Voit tarvittaessa lisätä liitteen. Paina lopuksi “Lähetä”. Huomaathan, että elinkaarivalinnan voi tehdä myös itse ja ohjeet siihen löydät täältä.

Käyttäjätunnukset


Aloita valitsemalla alasvetovalikosta koskeeko palvelupyyntö uuden käyttäjän lisäämistä, olemassa olevan käyttäjän tietojen päivitystä, käyttäjätunnuksen poistoa vai sähköpostiosoitteen vaihtoa. Täytä tarvittavat lisätiedot ja lisää liite tarvittaessa. Paina lopuksi “Lähetä”.

Roolien oikeudet:

  • Pääkäyttäjän oikeudet: Näkee organisaation kaikki tilaukset, laitteet & omat työpyynnöt. hallintarekisterin muokkausoikeus.
  • Laitetilaajan oikeudet: Näkee organisaation kaikki tilaukset, laitteet & omat työpyynnöt.
  • Loppukäyttäjän oikeudet: Näkee vain omat tilaukset, laitteet & työpyynnöt.

Avainsanat: