Verkkokauppamme kautta tehtyjä tilauksia voi seurata verkkokaupan tilaushistoriassa.

Voit seurata tilaustasi kirjautumalla sisään osoitteessa shop.inmicsnebula.fi ja valitsemalla vasemmasta yläkulman valikosta Hallinta > Tilaushistoria. Mikäli valikko ei näy, paina Telia logon vierestä olevasta KAUPPA tekstistä.

Linkin takaa avautuu Tilaushistorian lista ja filtterit. Voit rajata hakua asettamalla tietoja tekstikenttiin.

  1. Tilauspäivä tulee automaattisesti nykyinen päivä. Mikäli haluat nähdä kaikki tilaukset, poista päivämäärä.
  2. Tilausnumeron tai oman ostoviitteen perusteella voi hakea halutun tilauksen.
  3. Paina “Katso tarkat tiedot” -linkistä mennäksesi tilauksen tarkkoihin tietoihin.

Tilaussivulta näet koko tilauksen tilan lisäksi rivikohtaiset toimitustiedot seurantakoodeineen. Seurantakoodit löydät myös sähköpostitse saamistasi toimitusvahvistuksista, jos tilasit ne omaan sähköpostiisi.

Kun lähetyksesi on kuljetuksessa, saat ajantasaisimmat tiedot toimituksen etenemisestä suoraan kuljetusyhtiöltä. Pääset verkkokaupan tilaussivulta suoraan kuljetusyhtiön lähetysseurantaan klikkaamalla seurantakoodia.

Seurantakoodi ilmestyy tilausrivikohtaisiin tietoihin.
VOIKO TILAUKSEN MUUTTAA TAI PERUA?

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian tilauksen teosta, mikäli tilaukseen tulee tehdä muutoksia.

Toimitamme tavaraa useista eri varastoista, ja saman tilauksen tuotteita voidaan lähettää eri varastoilta. Olemme lisäksi automatisoineet useita vaiheita toimituksesta voidaksemme toimittaa tuotteet mahdollisimman nopeasti. Tästä johtuen tilaukset lähtevät usein niin nopeasti pakkaukseen ja toimitukseen, ettei niihin ole mahdollista tehdä muutoksia. Lähtökohtaisesti katsomme että tehty tilaus on sitova ostopäätös.

ONKO PALVELULAITE TILAUKSELLA PALAUTUSOIKEUTTA?

Palvelulaitetilaus on sitova ja määräaikainen, eikä tilattua palvelulaitetta voi palauttaa ennen sopimuksen päättymistä.