Mikäli haluat lisätä sopimukselle uuden sähköpostiosoitteen yhteysosoitteeksi, tulee sopimukselle lisätä uusi käyttäjä. Ohjeet löydät tästä linkistä.


Klikkaa ruudun vasemmasta laidasta kohtaa Omat tiedot.

Ruudulle aukeaa käyttäjätietosi, joita voit realiajassa hallita. Käyttäjätietoja käytetään tarvittaessa sopimuksen yhteyshenkilön tavoittamiseksi palvelupyynnön, muutoksen tai vianselvittämiseksi.

Mikäli puhelinnumero vaihdetaan, uusi numero varmistetaan tekstiviestillä. Klikkaa lopuksi Tallenna tallentaaksesi käyttäjätietoihin tehdyt muutokset.

Vaihda salasana

Voit vaihtaa MyNebula tunnuksen salasanan itsehallintapaneelin kirjautumisen jälkeen.

  1. Navigoi vasemmasta palkista omat tiedot ja vaihda salasanasi
  2. Avautuvan lomakkeen avulla voit vaihtaa salasanasi
  3.  Salasanan pitää olla vähintään 8 merkkiä pitkä. Salasanan pitää sisältää vähintään yksi iso kirjain, pieni kirjain, numero ja erikoismerkki.
  4. Kirjoita nykyinen salasanasi ylimpään kenttään.
  5. Mikäli sinulla on Telia Cloud 9 ja olet aktivoinut MFA, niin sinun tulee syöttää tunnistekoodi
  6. Syötä uusi vahva salasana. Hyvä salasana on kaksi toisistaan riippumatonta sanaa numerolla ja erikoismerkillä varustettuna.
  7. Syötä uusi vahva salasana uudelleen.
  8. Lopuksi paina tallenna.

Unohtunut salasana

Unohtuneen salasanan vaihtaminen onnistuu MyNebula itsepalveluportaali kirjautumissivustolta.

  1. Valitse kirjautusmisikkunan alalaidasta unohditko salasanasi?
  2. Kirjoita kenttää MyNebula tunnuksen sähköpostiosoitteesi
  3. Tilaa salasanan vaihtosähköposti
  4. Jos tunnuksesi löytyi järjestelmästä, salasanan vaihtolinkki on lähetetty sähköpostiisi. Viesti saapuu noin 15 minuutin sisällä. Muista tarkistaa roskapostikansio.
  5. Jos viesti ei saavu, niin todennäköisesti sinulla ei ole MyNebula-tunnusta.
Avainsanat: